Prekės grąžinimas/keitimas

Grąžinimo ir keitimo taisyklės


1.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, kokybiškos prekės keičiamos/grąžinamos, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
1.2. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Nekokybiškas prekes galima grąžinti jei trūkumai nustatyti per produkto tinkamumo vartoti terminą.
1.3. Pirkėjui grąžinant/keičiant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
1.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
1.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
1.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
1.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
1.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
1.7. Pardavėjas ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi grąžinti Pirkėjui už Pirkėjo atsisakytas prekes sumokėtus pinigus į Pirkėjo sąskaitą. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui.
1.8. Grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes, Pirkėjui negrąžinamos jo sumokėtos Pardavėjui prekių pristatymo išlaidos.
1.9. Grąžinant ar keičiant prekes, prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.

Grąžinimo eiga:
*Užpildykite žemiau esančią grąžinimo/keitimo formą;
*Palaukite patvirtinimo laiško iš administracijos, gali kilti papildomi klausimai, taip pat atsiųsime pristatymo adresą;
*Gavę prekes, mes patikriname būklę ir pateikiame atsakymą el. laišku.

Užsakymo informacija
Prekės(-ių) informacija
Aš perskaičiau ir sutinku su Parduotuvės taisyklės
Skambinkite telefonu +370 681 36100
Rašykite el.paštu info@beyou.lt
Darbo laikas I-V: 09:00 - 17:00